aslanertas sabah ilk uyanınca mama veriyorum 8 gibi kalkıyor sonra 9 9 buçuk gibi kahvaltı hazırlıyorum omlet pankek falan o gün ne geçerse kafamdan arada mama yemiyor tekrar uyuyup uyanınca çok az mama veriyorum ve meyve yoğurt gibi ara öğün yaptırıyorum bazen çorba oluyor akşama kadar bazen 1 kez daha mama yer akşam bizimle sofrada çoğu zaman ne yersek onu veriyoruz bu şekilde ama memnun değilim sanki mamaya çok düşkün gibi hani ben yemek vermesem o mamadan devam eder🥲