Hanımlar kızım gayet güzel yemek yiyordu ekstra mama içiyor ama son on gündür asla ağzını açmıyor en sevdiği şeyleri bile yemiyor sadece mama içiyor dişleri kabarmış ama bu kadar uzun sürer mi bu iştahsızlık başka bir sebebi olabilir mi çok üzülüyorum ne yapsam döküyorum