Ikrazumra19 yigitmomss kan sekerin dusuyordur emzirirken yanina birseyler al meyve az bir cikolata yada bilmiyorum o an acligini bastiracak birseyler koy o agzina alirsin emzirirken
deletedmom555 yigitmomss kan şekerin düşüyor lokum at bitane ağzına hem sütün artsın hem şekerin dengelensin 🙈ben genelde susuyorum 🤦🏻♀️
Deletedmom285 yigitmomss 4 buçuk aylığız bende hâlâ oluyor canım muhakkak su iç emzirmeden önce ve sonra kan şekeri düşüyor haliyle senden alıyor herşeyini o yüzden aman diyim fazla tatlı tüketme şekerli şerbetli şeyler yerine hurma incir kayısı ye yanında hoşaf meyve suyu bulundur hem süt olur
Gsbcan-ikizler Ben hemen tatlı tarzı ne varsa atıyorum Kuru kayısı ceviz cevizli sucuk fıstık falan yiyorum canım çünkü hem başım dönüyor hemde hafif titreme geliyor ellerime
SerpilG gokcemmmm 6 aylık olana kadar hep midem bulandı. Kendimi yanlız hissediyordum bu konuda. Demekki sizdede oluyormuş demekki olabiliyormuş. Hormonal diye düşündüm ben ve çözüm bulamadım açıkçası