Kızlar kızım Yaklaşık 20 gündür falan rahatsız geçmişti tekrar başladı doktor dün antibiyotik verdi Yine bir kutu bitmişti ben de korkuyorum bu kadar antibiyotik vermeye sizce probiyotik kullansam mı iyi gelir mi aranızda kullanan var mı yani tekrardan Bağışıklığı Onarmak için Bu kadar sık antibiyotik çocuğa zarar sonuçta ne yapmalıyım