melegininannesi38 Kızlar göz teması var anne baba meme.abba dede hala diyo mama diyo gel dediğimizde gelir felan bay bay yapar alkış yapar gel gel yapiyo ama ismine bakmiyo neden
ulker2509 melegininannesi38 merhaba bu aylarda ismine tepki verebilmesi lazım diye biliyorum bir doktora danışın isterseniz🌸
[silindi] melegininannesi38 bu aylarda ismine tepki vermesi lazım. Peki çocuğunuzun işitmesinde herhangi bi problem yok demi?
melegininannesi38 EliS_ maalesef izletmiyorum bi 2 gün açtım sadede yemek yerken onun harici açmadım zaten şimdiye kafar da öyle tv izletmedjm hiç ama illa akşam babası işten gelince bakınca buda gözüyle bakiyo yani normal tv ye pek odaklanamıyo zaten
Meri-Mel melegininannesi38 İşitme problemi yok ise bir doktora danışın sanki böyle her zaman yaomiyor bazen gibi anladim öyle ise oyun çocuğu ya odaklanmıştır başka şeylere belki