Affınıza sığınarak söylüyorum c.tesi günü hastaneye gittik kızım için. Doktorumuz muayene ederken kizimin vajinasinin dar oldugunu söyledi krem verdi. 2 hafta sonra tekrar çağırdı. Eğer düzelmezse operasyonla açıyorlarmış. Kızım 9.5 aylik.
Böyle bi durumla karşılaşan var mı? Lütfen bilgi verebilirmisiniz ?