canimanne06 sizin bu mutsuz ve gergin modunuzdan etkileniyor olabilir mi, bir ihtimal. Yani bebeklere uyandığından itibaren pozitif enerji vermeliyiz, sabah kalkmaktan nefret ederim doğum yapana kadar öğlende uyanmisimdir hep şimdi 7 7 buçuk bu benim için çok kötü. Ama onun gözünü açık gördüğüm gibi gülmeye ve onu neşelendirmeye çalışıyorum hemen kucağıma alıp yanıma yatırıp oynuyorum sabahın köründe benim için çok çok zor ama gerilmeden sinirlenmeden bunu yapmak zorundayım onun mutluluğu için