nazenin3737 Karın şişkinleşince bebek doydu diyebilir miyiz böyle kontrol eden var mı ? Çevremde hep bunu öneriyorlar emzirme sonrası şişme var mı bak diyorlar. Bebeğim 1 aylık oldu bugün.
Duriskonunannesiii nazenin3737 o aylarda bebekte gazdan da olabilir karın şişkinliği ama genel olarak alışkanlık gibi bir şey sanırım büyük kızıma bile yemek yedikten sonra göbek kontrolü yapıyorum kendisi de alışmış bak anne göbeklitepe oldum diyor yemeğini yediginde 😁