Merhaba sevgili anneler oğlum 1 yaşında ve aşırı derce iştahsiz bir sürü doktora götürdüm ama çare bulamadılar gayet sağlıklı zorlama diyorlar ama zorlamasam gunde bir biberon sut bile içmez kaşığı ağzını kitliyor asla almiyor pireler ile idare ediyorum iştahsız bebekler de kilo aldırma yönetimi bilen deneyimlerin varmi zayıf oldu icin sürekli hasta olup duruyor 😔😔😔