Safissssss Biz 25 e yakın değerle sarılık geçirdik 8 günlükken. Kan değişimi gerekebilir diye sevk edildik,şükür gerek kalmadan fototerapi ile düştü.3.ayda nöroloji kontrolüne gidilmesi gerekmiş. İnşallah bişey çıkmaz,Başına gelen varmı????
Ayselkarabulut Safissssss çok geçmiş olsun benm de oğlum erken doğdu doğumdan hemen sonra alındı kuveze sarlık da vardı ışık tedavisi gördü bol bol emzirdim 15 gün sonra değerleri 10 dusmsdu ama uzayan sarlikdi yüzünden gözünden gitmesi iki ayı buldu