Gzm8 ipek0604 ay benim bebeğim de öyle kaç haftadır kabız zaten önceki gibi rahat yapamıyor kaç aylık bu arada
ipek0604 Gzm8 6 aylık ama kabız durumu yok benimkisinde sadece ıkınıyor Kabızlık için probiyotik başlayabilirsiniz ya da büyükse yiyeceklerinin içine zeytinyağı damlatabilirsiniz
Gzm8 ipek0604 zeytinyağı damlatıyorum ama her gün yapan bi bebekti şimdi 3 güne düştü onun rahatsızlığı var:(