momsipek 9 da uyuyan çocuk 12,1 e kadar sallar oldum. 6 saate düşürdü gece uykusunu sabah 6 da ayaktayız bidaha saatlerce uğraşsam bile öğleden önce uyumuyor. 4 ay 9 günlük
Mom098 momsipek ben o zamanlar kanguru da uyuturdum. Hatta eşimle ben gece kanguruya kızımı koyar yatağa öyle uzanırdık 😂 gündüz fln kanguru da uyutur koltuğa uzanırdım. Ah ne zordu ama yeter ki uyusun derdik
ketenprensess_4747 momsipek 4 ay 25 gunlügüz. Uyku denen bişey yok.gece 1-2 gibi uyur 4 gibi uyanır emer tekrar uyur saat başı uyanır öğlen 12 kadar yataktayiz oda uyanır uyur tek başına. gündüz uykusu 10 dk uyur bence 4. Ay genel bebeklerin sorunu 🫣🫣
momsipek Mom098 biraz tehlikeli geldi bana ben uyuyamayıp bekleyemem zira 10 gündür böyle bir gücüm ve motivasyonum kalmadı..
momsipek Çocuğum resmen çıldırdı bağırmak ağlamak 1 dk sustuğunu görmedim bugün bu atak mı yoksa biyeri mi acıyo anlamadım gerçekten gücüm kalmadı ne kadar sürüyor bu atak ?
heygorl momsipek kişiden kişiye değişir bizim bir hafta sürdü 45 gün süren de var. Rutinlerinize sadık kalın geçici bir dönem bir gün bir uyanacaksınız ki düzeniniz geri gelmiş.
momsipek ketenprensess_4747 öyleymiş genelinde var bu sorunlar okudum da.. bugün berbat bir gün geçirdim umarım kısa sürede atlatırız rahatlaması için banyo yaptırdım sevdiği şeyleri yaptım hep hatta Tv bile izlettim ama ağlaması en fazla 10 dk durdu