byz_smyy gazlı ve hep huysuz zaten de 8 hafta atağından çıktık bide. 12.hafta atağı varmış ona girecez. Sizinkiler de hep ağlıyomu uyandıktan sonra sakin sakin yatıyolarmı meme reddi uykusu bastırınca çıldırma say say bitmez. Büyüse artık diye dört gözle bekliyorum. Diğer çocuklarımda zordu ama her yeni çocuk dahada zor oluyo galiba diğerlerini arattı bana 🥵