Yeni doğum yapmış annelere sesleniyorum gögüs ucu yarası yaşayan varmı ne kullanıyor hızlıca iyileşmesi için ve gögüsümün içinde süt beze şeklinde oluyor ne yapsam hızlıca düzelir pompa yardımı alıyorum ama fayda etmiyor bebeğim memeyi bırakacak diye korkuyorum çünkü emzirmek ızdırap oluyor lütfen yardım