erdemirr Bi çay kaşığı carpol verdim. Üzerinde sadece atletli zıbın var. Emziriyorum sürekli bi düşüp bi çıkıyor ateşi. Hiç bi aşı ateş yapmamıştı. Çok korkuyorum.
ummuefe Sabaha geçer inşallah ılık su ile bezi ıslatıp silin alnını koltuk altını falan düşer inşallah korkmayın