Tekrar hamile olmayı suan düşünmek istemiyorum daha 9 aylık bebeğim ve daha yolumuzun çok başındayız Allahım isteyenlere nasip etsin inşallah 🙏
Ama tabi ilerleyen zamanda olursa , hamilelik çekimi ve doğum sonrası çekim içimde kalmıştı annem vefat etti yapmadım pişmanlik yok tabi ama hatıra diye olabilirmiş 2.sinde şartlar elverişli olursa yaparım , bebeğimizi kendimiz büyütüyoruz yine aynı olsun isterim zor olur ama tek laf tek söz en azından 🥲 bebeğimi 5 aydan itibaren sallamayı alıştırdım eli ayağı durmuyordu tutarak sallıyorum 2. Ye onu yapmam ama tabi ne olur bilmiyorum 🤷♀️ 😂 hamileliğimde hiç naza çekmedim kendımı aşermedim bile naza çekerdim herşeyi kendim yapacağım diye uğraşmazdım