dryglgl benimki erken doğum sancısı tutumca 12 saat geldi 2 hafta önceden tam 2 hafta sancılarla ben evimde misafirlerini ağırladım. 2 hafta doğum sonrası lohusaşık aynen. En son kavga kıyamet nefret ediyoruz birbirimizden. O canım cicim dese de tam bi sahtelik. Sevmiyorum normalde de gelmesin. Hatta gelmesini istemediğim ev onların adına kiraya çıkmak istiyoruz eşimle ödeyebildiniz an kaçacağız… erkek misafirler yemek yesin çay içsin diye 35 dikişle ben 4 saat odada ağlayarak çiş tuttum haram olsun, sen çağırır mıydın 😬