Nur_emir Sma mama kullanıyorum bir buçuk aydır surekli kakası koyu yeşil ve sarı cok ta kötü kokuyor gunde bir defa kakasini yapıyor. Niçin yeşil kaka yapıyor olabilir son bir hafta dır da cok huysuz ve zorlanıyor kaka yaparken
Duyguakcam Nur_emir alerjik bir durum olabilir oğlumla biz daha yeni atlattık. Yediklerindende olabilir ama
mugeturanoglu1 Nur_emir mamanız yapıyor bende kullandım sma bizede aynısını yaptı değiştirdim şimdi aptamil veriyorum hiç bi sıkıntı kalmadı
handhnde Nur_emir bende smilac kullanırken aynı sorun vardı. Smaya geçtim düzeldi. Mamayı değiştir. Her mama her bebeğe iyi gelmiyor
fatma1965 sma da oluyor canım bu durum, ben aptamil kullanıyorum, kakası hep sarı oluyor. ama sma kullananlardan hep duyuyorum bunu