Kızlar o kadar dolu ve yorgunum ki buraya yazıp içimi döksemde yarın yine aynı.. Yine dopdolu olacağım biliyorum.. Bebeğim 13 aylık doğduğu günden beri uyku problemi yaşıyoruz sabahlara kadar uyumama uyumadan önce kriz geçirir gibi ağlama. 1 senedir kendi kendine uyuduğunu, ağlamayarak uyuduğunu asla hatırlamıyorum.. O kadar çok yıprandım ki o kadar çok tahammülüm kalmadı ki. 2 sn yerinde durmuyor sürekli ağlıyor uykusu var diye yırtınıyor uyumuyor kendini ordan oraya atıyor ağlaya ağlaya uyuyor 1 senedir nolur bişey söyleyin bu hep böyle mi olacak ? Bu ne zaman geçecek ? Neler yaptıysam olmadı olmuyor Allah aşkına ne zaman kendi kendine uyuyacak bu çocuk ya yıprandım bittim yoruldum gece olsun istemiyorum hiç