[silindi] Bence gece uyurken emziğini al canım ben büyük bir olay atlattığım için emziği bıraktırdım. Dil bağı vardı 5 aylık olana kadar ememedi emziği. Sonra alıştırdım 2-3 hafta emdi. Birgün eşimle mutfaktaydık bebeğimde yanımızda yürüteçteydi 1 dk arkamızı döndük ve o koca emziği tamamen ağzına sokmuş nefes alamıyordu kıpkırmızı olmuştu o kadar zor çıkarttık ki nasıl soktu bilmiyorum kalpten gidecektik onu öyle görünce o olaydan sonra emziği tamamen kaldırdım. Ne yapacakları belli olmuyor sana tavsiyem iyice alıştırmadan en azından geceleri verme kuzum