iaqazade Merhaba. Bebeğim 9.5 aylık. 8 aylıkken ise basladım. Ek gıda ile arası sıfırdı. Ben ne zaman ise basladım, gündüz memesini bıraktı cocuk yemeye başladı. Şimdi sadece gece emiyor evde oldugumda gunduzde 1-2 kere emziriyorum ama genel olarak gunduz full ek gıda . Daha iyi suan. Sabah uyanınca aclık oluyor cok gecmeden yarım saat 40 dk icinde kahvaltısını verebilirsnz. Benim kızımında alt 2 disi var üstler yolda. Pankrk, mücver vs yiyor seviyor. Deneyin sever insallah. Ama acıkmasına müsade edin. Meme sonra ek gıda yok. Ek gıda ağırlıklı ilerleyebilirsiniz