DevosMom duygu123asel instagramda kokopatik diye bi sayfa var. Ben oradan aldım 3 tsne aşırı güzel bakın derim. Ekstra olarak sıralamaya başladı bugün ilk adım ayakkabısı alıcam viccodan. Onun dışında da converse almıştık onlar var,karışık giyer artık
sheesyelllow duygu123asel bunları kullanmadım igorun ev panduflari var onlardan aldım çok severek kullandik
theyikik duygu123asel ilkini tavsiye etmem bende aldım ama giydirmesi zor oluyor. İkincisinin de tabanı sert gibi yani 10 aylık bebek illa ki yürümeye çalışıyordur kendini kaldırıp tutunup adım atıyordr vs Sert tabanlı ayakkabılar tavsiye edilmiyor bebek için zor olur. Üçüncüsünün tabanı yumuşak sanırım bence en ideali o hem kolay giyilip çıkarılır.
duygu123asel DevosMom Instagram kullanmıyorum maalesef internet sayfası varmı bu attiklarimdan hangisi olur sizce
theyikik duygu123asel bence 3. Attığınızın tabanı yumuşaksa alınabilir bende onlardan bakıyorum kaliteli bişey bulursam sipariş vereceğim
Yusufagahinannesi 2 zaten hiç olmaz 10 aylık bebeğe o şekilde sert tabanlı giyemez hem ağır olur hem rahatsız. 1de çok kaba bence yine ayına göre değil. 3 olabilir hem güzel hem kullanışlı gözüküyor.
duygu123asel rabiaa1605 başka renkleri de var evet hem sıcak tutmasını istiyorum 3.su İnce olur diye korkuyorum güvenemiyorum