Vallahi isterseniz linçleyin
Ben iyi değilim 2 saattir 3 4 dakika da bir kötü kokulu gaz çıkarıyorum eşimin yanından kalktım hoş olmaz diye. Oğlumun yanına geldim yine devam ediyor çocuk uykudan uyanıyor habire kokudan heralde. Oturma odasında yatıyorum şuan napsam geçer ki