Zeyna0601 bir yanım savaş kapıda diyor, diğer yanım İsrail ile olan ekonomik, politik bağlantılarını savaşa engel olacağını söylüyor. Denge politikası geliyor aklıma tamam diyorum sorun yok. Ülke olarak paylaşılamayan topraklardayız. Zamanında da olmuştu aynı şeyler. İsrailin bize saldırması rusyanın abdnin işine gelmez. Sıcak savaşa dönmeden masada halledilir diye düşünüyorum ama diğer ihtimal… Biz Trakyadayız. Öyle bir durumda savaş doğudan ya da Suriye sınırında başlar, çocuğumu kaçırmaya fırsatım olur diye bile düşündüm. Bugün özür diledim oğlumdan böyle bir döneme denk geldiği için. Habersiz oyun oynuyor, gülüyor. 9 aylık daha, yaşını görebilecek miyim diye bile düşündüm. Umarım masada çözülür, kan dökülmez. Biz Filistin değiliz. İsrailin Filistinle derdi bambaşka tamam ama biz de azımsanacak bir toplum, askeri güç değiliz. Bu arada bu akşam araştırdım, İsrailin hava kuvvetlerine karşı koyabilecek bir hava savunma sistemimiz yokmuş. Havadan saldırılara açığız maalesef. Ayrıca en güçlü yanımız da kara ordumuz. İsrail de havadan saldırı uyguluyor. Anlamadığım şey Arabistanda deve ölse ucu bize dokunuyor. Neyse. Sonumuz hayır olsun. Mahşer yeri gibi herkes kendi derdine düşecek, anneler evlatlarının derdine düşecek. Umarım öyle bir an yaşanmaz da, bu post da tarih olur gider.