Benim kızım 7 buçuk aylık , geç uyanınca iki öğün yapıyorum erken uyanınca 3 öğün. Kahvaltıya zeytinyağına yumurta kırıyorum. Yanına avokadolu labne yapıyorum ya da sadece labne, tahin-pekmez-ceviz karıştırıyorum. Öğlen meyveli yoğurt yapıyorum bi ara muhallebi yaptım ama kabız oldu o yüzden meyveli yoğurt yapıyorum. Akşama da kıymalı yemek ya da çorba yapıyorum . Pek yemiyor ama olsun ya yerse diye yapıyorum 🤣