kubrayy1230 Selâm 18 aylık bebeğim sürekli emmek istiyor ek gıda reddediyor hiçbir şey yemiyor kilo kaybı da oldu 2 yaşına kadar emzirmeyi çok istedim ama böyle giderse çok zor ne yapmalıyım sizce meme’den kesmeli miyim.
dertlikaval kubrayy1230 18 ay bence ideal az da değil gibi şurada 6 ay kalmış 2 yaşına ısrarla vazgeçmiyorsa bu huyundan bence doğrusu bu onun için 🥹