Hamileliğin 6-7 ayından beri geceleri özellikle sol Kol bileğim ödemli gibi cok ağrırdı sabah biraz ağrı azalıyordu dogum yapalı 24 gün oldu doğumdan sonra ağrı artık gündüz de olmaya başladı
doktora gitmeyi ihmal ettim ama tedirginim açıkçası böyle bişey yaşayan oldu mı