Tüm gün iş güç derken doyamıyorum her anne gibi,sanki yeterince ilgilenemiyorum hissini yenemiyorum,
kızımı akşam uyutacağım zaman sarılıp koklayıp uyumak istiyorum alışması yanlış mı olur? Eğer sadece benim için bir zorluk olacaksa hiç sorun değil 😅 ama onun gelişimini olumsuz etkiler mi?
Eğer bir sorun oluşturmazsa, buna nasıl alıştırabilirim 🥹