Kizlar oğlum 1 yaşına girdi ve diş cikarma doneminden beri emerek uyuyor, onceleri arada ısırır unuturdu, 1 haftadır sürekli ısırıyor artık emziremiyorum ağrıdan, kesiyor resmen kanatıyor. Beni emzik olarak kullanıyor uykuya geçiş evrelerinde. Bu ısırma yüzünden çocuğu uyutmaktan nefret ettim artık ve can havliyle bende sinirleniyorum elimde olmadan, ikimiz açısından da sağlıksız oluyor, karar aldım ve emzirmeyi sonlandirmayi düşünüyorum 10 kilo 300 gram ztn şuan, 1 yaşında da gece beslenmesini artık doğru bulmuyorlar. Emzik almadı ve dediğim gbi beni emzik olarak kullanıyor. Bugün göğsüme salça sürdüm ağzına aldıkça kaçtı emerek uyuduğu için zorlanıyoruz biraz huysuzlandi ama uyudu kucağımda, gece kalkınca napacam bilmiyorum devam ettirmem gerekiyor umarım çok zor olmaz, siz kaç günde biraktirdiniz