letubra Bebeğim henüz 55 günlük ve bugün adet oldum. Son 2 gündür sütüm çok azaldı. Adetin süt miktarıyla alakası varmı acaba?
sofyayolda letubra Hemde çok azalıyor bir hafta önce başıma geldi bitince normale dönecekmiş korkmayalım 🙏🏻
yasminspars letubra var adet hormonları süt hormonunu baskılar siz emzirin yinede adet bitiminde düzelir
Bebegimben1 letubra kuru dutu kaynatıp için çok süt yapıyor birde bol bol yiyin su için inşallah azalmaz olumsuz düşünmeyin. Bestlak damla da süt arttırıyor
letubra sofyayolda gercekten bitti gitti sanki 2 memeyi dönüp dolaşıp duruyoruz hala aç. İnşallah bitince düzelir. 😮💨😮💨
letubra Bebegimben1 incir dut susam kaynattım bestlak denedim yok olmuyor. Hiperlaktasyon olacaktım emzirme danışmanıyla durdurmuştuk. Şimdide kurudu gitti sütüm
Bebegimben1 letubra tarçınlı su için birde göğüse masaj da önemli benim de sütüm kesilmisti asla gelmez dedim çok cabaladim sürekli sagdim geldi sonra lütfen sizde gelmez diye vazgeçmeyin
karaggoz letubra benimde 10 aylık kızım 5 gündür adet oldum normalde çok olmasa da iyi kötü vardı sütüm kızım içiyordu şimdi kızım çekiyor çekiyor çok az geliyor bende sizin bu postunuzu görünce aklıma geldi inşallah adettendir ve düzelir aklıma takıldı ya
letubra karaggoz adettenmiş kesinlikle benim gibi moralinizi bozup ağlamayın😄 bestlak damla ve incir üzüm susam keçi boynuzu kuru dut artık hangisi ne kadar varsa kaynatın. Blendiırda çekip bol bol için. Bitti dediğim sütüm fışkırdı. Adetin 3. Gününde geri geldi
hatice421 Adet döneminde süt azalıyor. Benimde hep öyle oluyor. Hormonları etkiliyor. Korkmayın süt kesilme durumu gibi birşey olmaz. Emzirmeye devam edin