mommyim kizlar 18 aylik oglum alismis cibil gezmeye bezle falan dolasmay ama havalar birden o kadar sogudu ki uzun kollu giyindiremiyorum uyku tulumunu giydirdigim gibi cikartmam icin ustunu cekistire cekistire agliyor ne favsiye edersiniz alismasi icin?
Mrvegee mommyim benim oğlumda 18 aylık giydirdiğim an kıyametler kopuyor alışacak bi şekilde ama zorluyor tabi cok :(
sevimailesi mommyim benimde oğlumda bu şekildeydi 14 aylık bez bile istemiyordu cikariyodu cekistiriyodu göbeğini aciyordu çıkarmaya calsyodu ne giydirirsem çorap dahi istemiyordu ama hava soğuk gittiği için 1 2 3 gün derken şimdi alıştı arada yine istemiyor kaçıyor ama baslardaki gibi degiliz
Zeliff mommyim yazın ortasında montla dışarı çıkmak için trip atan kızım bunu beğenmedi 😅 siz ayyy çok üşüdüm nerde benim kıyafetlerim diye oyun gibi kendiniz sarınıp bürünürseniz belki gaza gelir ben yazın öyle yapmıştım
2_prens_anneesi mommyim Aynı durumdayız 20 aylık oğlumda öyle.Çorap falanda asla durdurmuyor ayağında,üşütüp hasta olucak diye çok korkuyorum.
minervadefne Kızımda aynıydı alıştıramadım daha aynı 6 yaşında 🥲 hele çorap asla asla giymez misafirliğe gidicez anca öyle çok bunalır kalın giyinince
mommyim minervadefne corap giydirdigim gibi cikariyor izin vermezsem baska odaya kacip cikariyor uzun kollu zibinini bile cikartiyor ve evdeki herkes hasta ve cibil yatmak istiyor valla deliricem
mommyim sevimailesi hadi insallah bir de cok yeni sogudugu icin merkezi sistem kaloriferler de acik degil ev de soguyor mecbur giydirmem lasim
minervadefne mommyim aslında öyle alışırsa hasta olmuyor kolay kolay kızıma hep karnın ağrır giy falan diyolar yeri geldi betona bile bastı maşallah diyeyim hiç ağrısı olmadı insan kafasına takıyor anlıyorum ama sevmiyor demek ki
sevimailesi mommyim alışır cnm zamanla çünkü bizde giyiyoruz ben çorabımı giyiyorum o bana bakıyor sonra onunkini giydiriyorum bu şekilde alıştı snrm