babyandmoms baslamadik henüz..aslinda kaka sorunumux hep vardi 5 gunde 1yapardi doktorlar hep normal diyo 1kez kabiz olmustu bugun yine altini actgmda kati yaotgni farkettim ve aglayarak yapti hic anne sutu alan bebegn kakasi gibi degildi yani ..acaba bu ara suyu az icip beslenmehe cok dikkat edemedim o mu etkiledi bestiron mu anlamadm..rengide yesile donuk olunca kan damlasimi degistrdi dedim