Sedaa_ Merhaba kızlar adetiniz düzenli midir her zaman kaç günde bir olursunuz? eğer gebelik yok ise regl gecikmesi en fazla kaç gün olursa normal?
Zeliff Sedaa_ 28 günde bir oluyorum düzenlidir hep. Reglim 3 gün geçtikten sonra hamile olduğumu anlamıştım planlıydı zaten. Bazı mevsim geçişlerinde aksadığı oluyor ama.
mavimsi442_ Sedaa_ ben 21 günde bir olanlardanim asla gecikmez gününden önce geliyor bu şekilde çünkü 😄ilk regl olmamdan beri böyledir hiç değişmedi bir gecikse kesin hamile olduğumu zaten anlıyorum öylede olmuştu 😬
Sedaa_ lidokain benim 35-40 arası oluyor en son 28 gün sonra olmuştum ağustosun 21 inde halen adet olmadım
Zeliff Sedaa_ doktora danıştınız mı bu konuyu? Arkadaşımın düzensizdir polikistik over çıkmış ama kardeşimin düzensiz oda gitti her şey normal döngüsü öyleymiş sadece.
aseladaaa Doğumdan 2 ay sonra oldum hemde 1 ayda 2 defa 😂 2 aydır olmuyorum lekelenme tarzında geliyor ama sökülemiyorum. Birde doğum kontrol hapina başladım onunda etkisi olabilir tabi