rojbin1 Kızlar bugün Demir ilacı verdi doktorum oğlum 4 aylık çevrem karın ağrısı yaptığını söyledi sizde yaptımı
neslihanada rojbin1 sağlık ocağu verdiyse yapar ben 3 damla değiştirdim demir ağro yaptı şimdi sidefer iyi geldi bitek
rojbin1 neslihanada eşim kullan iyi gelmezse değiştirelim diyor ams ben çok pinpirikli biriyim vermek istemiyorum
Tgccccmt Merhaba evet kabızlık yapar alışana kadar kakasında sıkıntı olur ama endişelenme hepsı yapıyor Ekmgıda zamanı olsaydı zeytınyagı yada kayısı verebılırdiniz ama kücük suan Bol emzırme ile destek olursunuz