urazbebe Aksam ustu 6 da uyuyor ya 6 da sabah 5-6 arasi uyaniyor ben bunu nasil 8-9 a cekicem sabah uykusundan uyandirdim oglen uykusunu cok uyumasin diye banamisin demedi yine 6 da uyuya kaldi nasil yapicam anlam veremiyorum nolur yardim edin