feyzanuur Bize bir şey olmaz korkmayın. Türkiye NATO ülkesi ve NATO üyeleri birbirlerine zarar vermezler kanunlarına aykırı çünkü. İsrail de üye, Türkiye’de. Amerika tüm dünyayı bir şekilde parmağında oynatıyor bir süper güç olarak. Ola ki savaş çıktı bütün NATO ülkeleri birbirlerine destek çıkmak zorunda dolayısıyla Amerika da üye olduğu için bize yardım etmek durumunda. Karşı karşıya kalabileceği tek ülke Rusya’dır Amerika’nın ki rusya da çok güçlü ve İran’ın arkasında. Ama ola ki Rusya İran ve orta doğu birleşti; biz onlara dahil olamayız biz Amerika’nın tarafında durmak zorundayız bir NATO ülkesiyiz çünkü. AMA zaten 3. Dünya savaşının çıkmasını hiç bir ülke istemez bundan yıllar önce de savaş çıkacak dendi hatta kaç kere yani ama hiç çıkmadı çünkü bir şekilde süper güçler (Amerika) bunu engelliyor işlerine gelmez çünkü savaş çıkması ekonomik ve piyasalar ve dünyanın düzeni açısından. Türkiye’de kolay kolay savaşa girmeyecektir daha doğrusu kolay kolay savaşa sokamayacaklardır. İsrail ile Türkiye zaten düşman gibi yansıtılan dost aslında. Erdoğan ile Netanyahu nun bir sürü iş birliği var. Bu “sözde” aralarında geçen atışmaların hepsi göstermelik. Özellikle de kendi seçmenine. Erdoğan İsrail’in kölesi olduğu için ciddi anlamda İsrail bize bir şey yapamaz yani korkmayın. En basiti bu boykot muhabbeti halk saçma sapan ürünleri boykot ediyor ama devlet hala daha satın alıyor buradan zaten her şey anlaşılıyor. Kandırılan her zaman bizim cahil halkımız. Uzun lafın kısası Türkiye’ye hiç bir şey olmaz çünkü zaten İsrail ile Amerika’nın kölesi olduk:)