feyzanuur Sizin gibi savaşı bir zamanlar hak gören bir nesilin yetiştirdiği liderler tepişiyor ve biz de izliyoruz olup biteni. 3. Dünya savaşını yapmak için her fırsatı kovalıyorlar şuan. Dünyanın bir işleyişi var ve kötüler yine iş başında. Endişeli değilim çünkü maddi manevi çocuğuma her türlü fırsatı yaratmaya çalışıyorum elimden başka birşey gelmiyor. Bu saatten sonra yapabileceğim tek şey çocuğuma merhameti, çalışkanlığı, adaleti, hayvan ve doğa sevgisini öğretmek olur ki herkes bunları yapsa ileride büyüdüklerinde dünya daha güzel olur.