Normalde 20 dişi olmasi gerekmiyor mu çocukların 6-7 yaşına kadar ben mi yanlış biliyorum 10 üstte 10 altta internetten de baktım o şekilde yazıyor ama kızımın 3.azı dişleri de çıkmaya başladı bu normal mi üstte 12 altta 10 dişi var ve bir kaç gündür yanağının iç kısmını ısırıyor bundan olabilir mi