Kızlar ya ben bir buçuk yıl oldu doğum yaptım ama sürekli yel çıkıyor alt taraftan yani her iki taraftanda namazlarımı zor kılıyorum yaşayanınız var mı çok zor durumdayım yaaa günümü mahvediyor bu durum yada namaza engel mi bilen yazsın bana bacımsular 🙏💖