Arkadaşlar bebeğim suan 15 aylık biz 40 yken sünnet yaptırdık deri yapısıklığı oldu ve bunu biz 6 aylıkken öğrendik bilmiyorduk normal sanıyorduk ilk çocuk tebrübesizdik birseyde demediler neyse bebeğimi geçen ay doktora götürdüm o biraz muayene sırasında açtı ve günlük banyoda oturarak açmamı söyledi tekrar yapışmasın diye bende 2 ay boyunca yaptım bugün başka doktora götürdüm doktor direk tamamen açtı ve saniyelik bu sefer pipisi tamamen dışarı çıkardı ama aşırı derece kırmızılık oldu çocuk suan çok huzursuzlanıyor bez değiştirmeme krem verdi onu sürmeme izin vermiyor canı çok acıyor ama doktor saniyelik yaptı 5 saniye felan sürdü hiç başına böyle birşey gelen oldu mı ne yapmam lazım ne kadar sürede kızarıklık geçiyor hiç elliyemiyorum bırakmıyor yıkayamadık bile bugün çok ağlıyor lütfen yardım edin