Glcntna sadece baba mı vardı gerçekten 2 yaşına kadar? Benim kızım 17+20 baba, mama, meme, vavvav(kedi, köpek), ezan okununca Alala, suya buvv, dede, Aaade (Ayşe), ati(Fatih) İda(Eda), dise (teyze), abba(abla veya anne yerine kullanıyor bazen), anni. Bu kadar ama canı isterse söylüyor canı istemezse akşama kadar yalvarıyım söylemiyor. Gecikti konuşması diye çok kafama takıyorum ama annemde bazı çocuklar geç konuşur diyor. Acaba zamanı mı var daha bilemedim