sult_n208 Kızlar kaynım nısan ayında 200 bın TL kredı cektı duzenlı olarak ödüyordu tayın aldı başka sehıre gıttı bız hala ödüyor sandık bugün banka ihtar kagıdı geldı 2 ay odememıs ve şuan ucretsız izne ayrıldı buna ceza olarak ne verılır
Minnakordek sult_n208 yok kız hiç bişey olmaz haciz koyacak maaş da kalmadığına göre ama kara listeye girer dava açılır hiç bişey olmaz
annekralicemerve sult_n208 yok kızzzz bişey olmaz bize de geçen geldi ödemedik hala arayıp duruyorlar sadece 😃 kredi puanı yerlerde sadece
annekralicemerve aslanmommy ne kadar geçmişti ? Ya kredi ödeme günü bir gün geçsin günde 500 yüz kez arıyorlar çok sinir bozucu. Olsa öderiz zaten
aslanmommy annekralicemerve 3. Taksitti ama benim bebeğim yoğun bakımdaydı uzun süre ilgilenmedik. Sonrada evde tedavi süreci derken akıldan çıktı gitti…. Halkbankası
annekralicemerve aslanmommy aa çok geçmiş olsun canım şuna iyidir sağlıklıdır inş ♥️ bizim en para birde iş bankası var önceden böyle değildi ya. Şimdi 2 gün geciksin hemen arıyorlar
aslanmommy annekralicemerve teşekkür ederim canım. Valla beni aramadılar. Hiç Hemde. Belki ticariyim diyedir bilmiyorum…