Bizimle aynı durumda olan var mı aranızda gerçekten çok merak ediyorum. Son bir iki haftadır oğluma ne verirsem ağzına diliyle dışarı çıkarıyor eline alıyor inceliyor tekrar ağzına götürüyor tabi yarısı içeri yarısı dışarı bazen oynuyor gibi yapıyor geçici midir bu durum lütfen aydınlatın yemek yemesi azaldı bu şekilde her şeyi çıkarıyor sadece yoğurdu çıkaramadığı için yutmak zorunda kalıyor diğer tüm taneli şeyleri böyle yapıyor (10 aylık)