10 aylık bebeğime 2 gündür bişeyler oldu. Geçen hafta ailecek çok hasta olduk oğlumda hasta oldu atlattık şükür. Sonra gayet iyiydi. Dün ne olduysaa dünden beri oyun oynamak istemiyor , yürümeyi çok sever yürümek istemiyor , uyumuyor .. İki uykusunuda 30ar dk yaptı. 2. uykusundan uyanalı 8 saat oldu gece uykusuna yeni yattı saatlerce uğraştık babasıyla.. Diş desem bir sürü dişi çıktı evet çok sıkıntılıydı ama böyle bişey yaşamadık. Gaz desem lavman yaptık dün o da değil.. Atak desem böyle atak hiç görmedim. Hasta desem halsiz değil burnu akmıyor ateş yok öksürmüyor ishal değil hiç belirti yok. Ağrısı var desem ağrı kesici verdik yine aynı.. Ne olmuş olabilir , benzer şeyler yaşayıp çözebilen var mı.. 😣