zahideozsn 3 aylık bebeğimin boynu sürekli kızarıyor. Bi ara geçiyor gibi oluyor sonra yine oluyor. Kötü bir koku da oluyor boynunda. Böylen olan var mı acaba
Melosing Her banyosunda iyice yıkayıp kurulayın dr kızarıklığına fucicort krem vermişti bizim ondan sürebilirsiniz kızardıkça