Smyra_karaca 11 ay 25 günlük kziin çok hareketli bazen kendime hakim olamıyorum bağırıyorum benim gibi olan anneler var mı acaba bağırınca sirinlik yapıyor bende sonradan pişman oluyorum ama geçiyor
Nurklc Smyra_karaca öncelikle sabırlı olmamız lazım. Ama biz de insanız bazen öfkemiz bazen sabrımız olmuyor robot ya da heykel değiliz. Herkes de olabilir böyle şeyler önemli olan pişman olmamız daha yapmamamız :)