Ya diyet yapıyorum iyi hoş ama ben emzirme dönemi kadın vücudunun ekstra bir ödemlenip yağlanmaya meyil ettiğini düşünüyorum
Böyle bir durum var mı ben mi vücudumu tanıyamıyorum artık
Emzirme dönemi ekstra kalori yakıyor falan demeyin anam benm yakmıyor🤢😂