9 aylıkken başlayan saç çekme ve ısırma illeti 2 yaşına geldik hala devam ediyor. Son bir aydır yarı yarıya azaldı. Ama bir yaş döneminde her yerim mosmordu. Sizlik bi durum yok kendinizde hata aramayın. İçten gelen bi dürtü. Ben çözüm bulamadım 3 yaşına kadar geçer geçmezse pedagoga götürmeliymişiz bi yerde öyle okumuştum.