Kızlar bugün doğum yapalı 54 gün oldu.30 gün kanamam oldu sonra sarı lekelenmem oldu ara ara da hafif kanamam vardı hiç kesilmedi. Ama iki gündür kanamam arttı aynı adet gibi. Namaz da kılıyorum kabul oluyor mu olmuyor mu bilemedim sizce adet kanaması mı Lohusalık kanaması mı hala