simseklivekalpli Kendi saçımdan yoruldum ya ahhdjand tararsam aslan yelesi oluyor taramazsam kördüğüm. Surekli duzlestirecek vaktim de yok. Kabarıp aslan yelesi gibi olmayan saç mümkün müdür?
Karpuzlufistiksarma simseklivekalpli Durumun müsaitse kalıcı fön yaptır 6 ayda bi ben bi ara yaptıyırdum Kretain filan . Duşda saç kremi çıkınca fön suyu sık tara kabarmaz
simseklivekalpli Karpuzlufistiksarma aslında seneler önce bi kere yaptırmıştım da şimdi tesettürlüyüm iki gün saçımı toplamadan nasıl dışarı çıkarım 😬
simseklivekalpli Lucy ne kadar gitti peki? Aslında önceden yaptırdığım için de konuya hakimim çok da güzel yaptım ama 2 gün sonra yikayip aynaya bakınca ne anladın yurdagüllll oldum 🤦🏻♀️ çok da övülüyordu.
Lucy simseklivekalpli Saçını yıkadıktan sonra biraz suyunu al canım. Boya gibi iyice yedir. 2 3 gün kalsın öyle. Ama bir kere fön çekip bırakma. Bozulan yer gördüğünde hemen geç üstünden.
simseklivekalpli Lucy 2 gün üst üste düzleştirdim bi ise yaramadı annemde keratin olmadı bidaha isteyip deneyim ama sanmıyorum ise yarayacağını